زمان جاری : پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 - 12:51 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



ارسال پاسخ
تعداد بازدید 283
نویسنده پیام
sherlock-holmes آفلاین


ارسال‌ها : 49
عضویت: 14 /6 /1390
محل زندگی: Catalonia
سن: 14
تشکرها : 1
تشکر شده : 6
احتمال محروم شدن رونالدو از سوی یوفا.
یک ماه پیش آرسن ونگر برای مطرح کردن نظراتی مشابه با نظرات چهارشنبه شب رونالدو برای دو جلسه از نشستن روی نیمکت آرسنال محروم شد. کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی رئال مادرید در پایان دیدار تیمش مقابل دینامو زاگرب در دور اول رقابتهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، به شدت نسبت به عملکرد داوری معترض بود. این درحالی بود که قوزک پای او درپی تکل های پی درپی و خشن بازیکنان حریف خونریزی کرده بود. او در پایان بازی به انتقاد از داور مسابقه پرداخت و گفت که داوری مسابقه شرم آور بود

همین اقدام ممکن است با محرومیتی برای او همراه شود.

حدود یک ماه پیش آرسنال ونگر به دلیل به زبان آوردن انتقادات مشابهی دوجلسه از نشستن روی نیمکت مربیگری آرسنال محروم شد.

روزنامه مارکا با اشاره به این نکته، بخشی از صحبتهای رونالدو را بازتاب داد:« واقعیت این است که اصلا متوجه نمی شوم. داوری ها، فیرپلی و این چیزهایی که اینقدر درمورد محافظت از بازیکنان بامهارت از سوی یوفا مطرح می شود را واقعا درک نمی کنم. به برخی ها واقعا نمی شود دست زد ولی روی من چه خطاهایی که مرتکب نمی شوند. واقعا نمی فهمم.»

البته کریس رونالدو تنها بازیکنی نیست که در رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا از داوری انتقاد کرده . دیدیه دروگبا در دیدار تیمش مقابل بارسلونا درچند فصل قبل، به خاطر صحبتهای تندش با محرومیتی 5 جلسه ای در رقابتهای اروپایی مواجه شد. در پایان دیدار جنجالی و پربرخورد استفمورد بریج، دروگبا در مورد اوربو گفت:« این داور شرم آور است.»


پنجشنبه 24 شهریور 1390 - 18:32
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :